Klachtenregeling – Doornse Apotheek – Doorn

Doornse Apotheek

Patiëntomgeving Inloggen

Doornse Apotheek

Kampweg 39 3941 HD Doorn Tel:0343-412300 Fax:0343-420059

Welkom op de website van de Doornse Apotheek

Welkom op de website van de Doornse Apotheek. Op deze website kunt u informatie vinden over geneesmiddelen en gezondheid. Ook hebben wij een uitgebreide zelfzorgwijzer met advies over het gebruik van vrij verkrijgbare zelfzorgmiddelen bij een aantal veel voorkomende aandoeningen. Via de website kunt u bovendien vragen stellen.

Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, onze openingstijden en hoe en waar u ons bereiken kunt. Wilt u informatie over ons dienstregeling of onze receptenservice, u vindt het actuele antwoord op onze website. Bent u nog niet uitgelezen over gezondheid, dan verwijzen onze links u door naar andere interessante sites.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.