Klachtenregeling – Doornse Apotheek – Doorn

Doornse Apotheek

Doornse Apotheek

Kampweg 39 3941 HD Doorn Tel:0343-412300

Welkom op de website van de Doornse Apotheek

LOCATIE APOTHEEK
Per 15 april 2024 verhuist de Doornse Apotheek weer terug naar de oude locatie op Kampweg 39.

Sinds dat de apotheek was verhuisd naar de nieuwe locatie in het Zonnehuis kregen we vaak klachten over het gebrek aan ruimte daar, het gebrek aan privacy wat daardoor ontstond en de te kleine wachtruimte met te weinig zitplaatsen waardoor men soms op de gang moest wachten. Deze klachten zagen wij ook bevestigd in het klanttevredenheidsonderzoek dat we in december 2023 hadden gehouden. De voordelen van de locatie in het Zonnehuis (o.a. de nabijheid van huisartsen wat samenwerking en overleg veel eenvoudiger maakte) wegen niet op tegen de genoemde nadelen die veel van onze patiënten hebben ervaren. Helaas is het ons niet gelukt om meer ruimte te realiseren in het Zonnehuis. Om deze reden hebben we besloten tot deze stap.

MEDICIJNEN BESTELLEN OF EEN VRAAG STELLEN ZONDER INLOGGEN:
Dit gaat via de menu optie "VRAGEN"

SERVICEPUNT DOORNSE APOTHEEK:
In ons servicepunt in het Zonnehuis kunt u alleen medicijnen afhalen, wij verwerken daar geen recepten meer.
Hier kunt u medicijnen enkele werkdagen nadat u ze besteld heeft afhalen. Klik hier voor meer informatie
Het servicepunt heeft andere openingstijden dan onze apotheek op de Kampweg:
Het servicepunt is op werkdagen geopend van 14.00-17.00 uur.

WACHTTIJDEN:
Na ongeveer 16 uur is het vaak veel drukker dan op andere momenten van de dag. Houd hier s.v.p. rekening mee bij uw bezoek aan de apotheek. In het servicepunt is het tussen 14 en 15 uur het drukste.
DOOR TEKORTEN AAN MEDICIJNEN EN PERSONEEL LUKT HET ONS HELAAS NIET ALTIJD OM MEDICATIE BINNEN 2 WERKDAGEN KLAAR TE LEGGEN. VRAAG UW MEDICATIE DAAROM RUIM OP TIJD AAN!

AFHAALAUTOMAAT:
Via onze 24-uurs automaat kunt u buiten onze openingstijden uw medicijnen ophalen.
De automaat is de ideale manier om uw herhaalmedicatie veilig op te halen zonder persoonlijk contact en zonder in de wachtruimte tussen meerdere mensen te hoeven staan. U kunt zich online aanmelden door de link hierboven te volgen.

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.