Klachtenregeling – Doornse Apotheek – Doorn

Doornse Apotheek

Doornse Apotheek

Zonnehuis 5 3941 RB Doorn Tel:0343-412300

Zorgmailadres voor voorschrijvers: doornseapotheek@zorgmail.nl

Welkom op de website van de Doornse Apotheek

VERHUIZING DOORNSE APOTHEEK:
De Doornse Apotheek is op 7 november 2022 verhuisd naar het Zonnehuis.
De locatie op de Kampweg blijft bestaan als servicepunt waar u medicijnen enkele werkdagen nadat u ze besteld heeft kunt afhalen. Klik hier voor meer informatie
Het servicepunt heeft andere openingstijden dan onze apotheek in het Zonnehuis:
Het servicepunt is geopend van 8.30-13.00 uur en van 14.00-17.00 uur.

WACHTTIJDEN:
Na ongeveer 16 uur is het vaak veel drukker dan op andere momenten van de dag. Houd hier s.v.p. rekening mee bij uw bezoek aan de apotheek. In het servicepunt is het tussen 14 en 15 uur het drukste.

VRAGEN STELLEN OF MEDICIJNEN BESTELLEN:
Stel uw vragen zoveel mogelijk via de menu optie "VRAGEN"!
Wij willen onze telefoonlijn zoveel mogelijk vrij houden voor diegenen die niet de mogelijkheid hebben om hun bestelling via internet te doen of hun vragen via de website te stellen. Deze vragen worden dagelijks verwerkt.
Let op met het versturen van privacygevoelige informatie; onze mailomgeving is beveiligd maar die van u waarschijnlijk niet. Gebruik daarom de menu optie "vragen" in plaats van zelf een mail te sturen.
Bestellingen van medicijnen kunt u ook via "vragen" doen, maar wij raden u aan om uw dossier te laten koppelen en de bestelling via app of website te doen.
Afhalen van medicijnen: zodra uw medicijnen voor u klaar liggen krijgt u automatisch een afhaalbericht indien uw 06 nummer of mailadres bij ons bekend is. Dit geldt zowel voor medicijnen die binnen aan de balie worden gehaald als voor medicijnen die in de afhaalautomaat worden gedaan. Wij raden daarom aan om pas naar de apotheek te komen nadat u een afhaalbericht hebt ontvangen.

AFHAALAUTOMAAT:
Via onze 24-uurs automaat kunt u buiten onze openingstijden uw medicijnen ophalen.
De automaat is de ideale manier om uw herhaalmedicatie veilig op te halen zonder persoonlijk contact en zonder in de wachtruimte tussen meerdere mensen te hoeven staan. U kunt zich online aanmelden door de link hierboven te volgen.

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.