herhaalservice

Doornse Apotheek

Doornse Apotheek

Kampweg 39 3941 HD Doorn Tel:0343-412300 Fax:0343-420059

Welkom op de website van de Doornse Apotheek

WACHTTIJDEN:
Direct na de lunch is het vaak veel drukker dan op andere momenten van de dag. Houd hier s.v.p. rekening mee bij uw bezoek aan de apotheek.

VRAGEN STELLEN OF MEDICIJNEN BESTELLEN:
Stel uw vragen zoveel mogelijk via de menu optie "VRAGEN"!
Wij willen onze telefoonlijn zoveel mogelijk vrij houden voor diegenen die niet de mogelijkheid hebben om hun bestelling via internet te doen of hun vragen via de website te stellen. Deze vragen worden dagelijks verwerkt.
Let op met het versturen van privacygevoelige informatie; onze mailomgeving is beveiligd maar die van u waarschijnlijk niet. Gebruik daarom de menu optie "vragen" in plaats van zelf een mail te sturen.
Bestellingen van medicijnen kunt u ook via "vragen" doen, maar wij raden u aan om uw dossier te laten koppelen en de bestelling via app of website te doen.

CORONA:
Klik hier voor onze maatregelen in verband met het coronavirus.

AFHAALAUTOMAAT:
Via onze 24-uurs automaat kunt u buiten onze openingstijden uw medicijnen ophalen.
In de "1,5 meter maatschappij" is de automaat natuurlijk de ideale manier om uw herhaalmedicatie veilig op te halen zonder persoonlijk contact en zonder in de wachtruimte tussen meerdere mensen te staan. U kunt zich online aanmelden door de link hierboven te volgen.

 

Automatische herhaalservice

Al uw medicatie op tijd in huis.

Wellicht is het u ook wel eens overkomen dat u net een geneesmiddel heeft opgehaald, en er vervolgens een paar dagen later achter komt dat een ander middel ook op is. Of dat er een geneesmiddel ontbreekt in uw bestelling. Met de herhaalservice zorgt de Doornse Apotheek ervoor dat uw medicatie op tijd klaar ligt en dat uw medicatie synchroon loopt.

Voor wie is het?

De automatische herhaalservice is zowel geschikt voor mensen met veel medicijnen als met weinig medicijnen. Het gaat dan echter alleen om de chronische medicatie, het geldt dus niet voor medicijnen die u zo nodig gebruikt of voor zelfzorgmedicatie.

Hoe werkt het?

U kunt zich aan de balie aanmelden of via “vragen” op deze website. Wij bespreken tijdens een intake met u welke medicijnen in de herhaalservice worden opgenomen. Aan de hand van de voorraad die u nog heeft van elk medicijn wordt een datum van eerste levering afgesproken. Wij synchroniseren uw medicatie door indien nodig hoeveelheden bij te leveren totdat u van elk medicijn dezelfde voorraad heeft die voldoende is tot de startdatum van de automatische leveringen.
Voor elke levering vragen wij een recept aan bij uw huisarts.
Wij leveren normaal gesproken in hoeveelheden voor 3 maanden.
Wanneer de medicijnen door een specialist worden voorgeschreven dient u zelf voor recepten te zorgen. Het is dan handig om aan uw specialist een “jaarrecept” te vragen. Dan kunnen wij een jaar lang leveren zonder dat er steeds nieuwe recepten aangevraagd hoeven te worden.

Wijzigingen in de medicatie.

Wijzigingen in uw medicijngebruik dient u altijd aan ons door te geven. Wij zorgen ervoor, ook bij nieuwe medicatie, dat u voldoende medicijnen meekrijgt tot de volgende automatische levering. Vanaf dan kan de nieuwe dosering, of het nieuwe geneesmiddel meedraaien in de automatische herhaalservice.

Levering.

Indien uw 06 nummer en/of email adres bij ons bekend is krijgt u van ons een bericht wanneer uw medicatie klaar staat. In het algemeen is dat minimaal 2 weken voordat uw medicatie op is. De medicatie kan ook in de afhaalautomaat gezet worden. Hiervoor kunt u zich aanmelden op deze website.